Co je outsourcing?
Jedná se o smluvní vztah, který zahrnuje přenesení odpovědnosti za vedlejší procesy na profesionální společnost (externí dodavatel), pro kterou je tento proces základní činností (např. externí správa informačních technologií - v našem případě tiskových zařízení).
Výhody pro zákazníka:
- moderní a ekonomický způsob zabezpečení fungování informačních a komunikačních procesů
- uvolnění investičního plánu pro základní podnikatelskou ideu
- využívání profesionálního know-how bez nutnosti investic do vlastního personálu a majetku
- garance odpovědnosti za provoz IT ze strany poskytovatele služby, kvalitativně vyšší péče o veškeré ICT procesy, vyšší operativnost a flexibilita
- výrazně nižší celkové náklady na provoz IT, investice se přesunou na nákup služeb
Co nabízíme?
- kompletní outsourcing tiskových zařízení, kdy zařízení, jeho servis i spotřební materiál (tonery) jsou v našem vlastnictví a zákazník tak platí pouze za skutečně vytištěné strany
- přebíráme plnou odpovědnost za kopírování a tisk ve Vaší firmě
- navrhneme optimální strukturu kopírovací a tiskové techniky ve Vaší firmě
- pronajmeme Vám kopírovací stroje, tiskárny, multifunkční zařízení
- zajistíme servisní služby včetně dodávek náhradních dílů v garantovaném čase, v případě závažnějších poruch dodáme náhradní zařízení stejných parametrů
- obstaráme pravidelné dodávky spotřebního materiálu a to včetně papíru
- zajistíme sledování nákladů na tisk a kopírování včetně vyčíslení podle uživatelů, středisek a projektů
- zaškolíme Vaše zaměstnance
- poskytneme Vám technickou podporu po telefonu
Varianty účtování nájemného:
- pevná měsíční částka podle předpokládaného objemu kopírování nebo tisku
- platba za skutečně zhotovené kopie
- kombinace obou možností
Jak outsourcing probíhá:
Tři hlavní fáze
1) Detailní analýza požadavků zákazníka a současného stavu
- kompletní zmapování současného stavu - zakreslení plánku současného rozmístění tiskových zařízení - prověření skutečného objemu tisku a nákladů na údržbu
2) Návrh cílového tiskového řešení a popis procesů
- přehledná analýza s popisem cílového stavu
3) Detailní návrh úrovně a cen služeb
- způsob objednání servisu/ spotřebního materiálu, rychlost opravy, garance zprovoznění tisku, rychlost a způsob dodání spotřebního materiálu