Náhradní plnění a renovace tonerů

Poskytování náhradního plnění


Co je „náhradní plnění"?

Náhradní plnění ve smyslu § 81 zák. 435/2004 sb. je variantou splnění zákonné povinnosti pro každého zaměstnavatele, který zaměstnává 25 a více zaměstnanců, a kterému tento zákon ukládá povinnost zaměstnávat minimálně 4 % osob se zdravotním postižením (OZP).

Pokud zaměstnavatel nesplňuje tuto zákonnou povinnost zaměstnáním odpovídajícího počtu osob se ZP, musí jí splnit:

  • odvodem daně do státního rozpočtu
  • odebírat zboží (výrobky) nebo služby od subjektu, zaměstnávajícího min. 50 % osob se ZP, jako náhradní plnění povinného podílu osob se ZP
  • kombinací výše zmíněných dvou bodů

Vzhledem k průměrné měsíční mzdě v ČR, která se stále zvyšuje, je tedy pro zaměstnavatele tou nejméně výhodnou variantou odvod daně do státní pokladny.

Poskytovatelé náhradního plnění:

TraceNet s.r.o.,IČ 29108969, DIČ CZ 29108969, se sídlem v Plzni, Slovanská 406/11, www.tracenet.cz zaměstnává více než 50 % osob zdravotně postižených (OZP), a tudíž může poskytovat tzv. "náhradní plnění" dle novely zákona o zaměstnanosti č.435/2004 Sb. Povinnost zaměstnávání osob se zdravotním postižením stanoví konkrétně § 81 zákona o zaměstnanosti.

Profiscan s.r.o., IČO: 27311368, DIČ: CZ27311368, se sídlem v Mostě, Moskevská 14/1, www.profiscan.cz zaměstnává více než 50 % osob zdravotně postižených (OZP), a tudíž může poskytovat tzv. "náhradní plnění" dle novely zákona o zaměstnanosti č.435/2004 Sb. Povinnost zaměstnávání osob se zdravotním postižením stanoví konkrétně § 81 zákona o zaměstnanosti.

Tyto společnosti jsou pro rok 2014 smluvními partnery firmy TECHSERVIS system s.r.o., a prostřednictvím nich je možné odebírat úplný sortiment zboží společnosti TECHSERVIS system s.r.o. formou náhradního plnění.

Jak objednat službu náhradní plnění ?

Kontaktujte svého obchodního zástupce nebo využijte našeho kontaktního formuláře.

Obecné informace platné od roku 2012:

  • službu může poskytovat jen firma zaměstnávající více než 50 % osob se zdravotním postižením (dále jen OZP)
  • nově musí plnit povinný odvod i státní organizace
  • na trhu ubylo poskytovatelů náhradního plnění, ale vzrostl počet odběratelů
  • cena za službu náhradního plnění výrazně stoupla na ceně

Informace a novinky ze strany poskytovatele:

  • limit pro poskytnutí náhradního plnění na 1 zaměstnaného OZP činí 36 - ti násobek průměrné hrubé měsíční mzdy bez DPH
  • zaměstnance OZP lze započítat pouze 1x (dříve byla možnost započítat 3x)
  • došlo k výraznému poklesu započitatelných osob OZP, za které může poskytovatel vyfakturovat maximální možnou částku
  • nelze fakturovat neomezené částky na náhradní plnění, ale jsou stanoveny zákonné hraniční limity
  • administrativní úkony poskytovatele jsou složitější a nákladnější
  • provozní náklady poskytovatele jsou vyšší

Informace a novinky pro odběratele:

  • naplnění odvodu do státního rozpočtu je stále 2,5 násobkem vyhlášené mzdy
  • výpočet se provádí na 2 desetinná místa
  • je započitatelný jakýkoli odběr výrobků
  • odběr zboží nebo služeb přes „náhradní plnění" se rovná při 25-ti zaměstnancích 7-mi násobku průměrné mzdy

Z výše uvedených informací a změn pro odběratele vyplývá následující:

  • poskytovatel může garantovat stejný objem vyfakturované částky jako v loňském roce
  • v případě nutnosti navýšení fakturovaného objemu je nutná konzultace předem
  • doporučujeme s poskytovatelem uzavřít smlouvu garantující výši odběru náhr. plnění pro rok 2016
  • v současnosti je náhradní plnění poskytováno s 9% sazbou

Poptávka:

Náhradní plnění

* Povinný údaj
Děkujeme za Váš zájem, Vaši žádost se pokusíme co nejdříve vyřídit
Omlouváme se! Něco se pokazilo při odesílání formuláře vyplňtě formulář znovu prosím